sâmbătă, 17 septembrie 2011

Music.


Deseori aud si vad cum adolescentii(in special) traiesc numai prin muzica.Tot ce fac este acompaniat de muzica:scriu ascultand muzica,mananca ascultand muzica,se plimba ascultand muzica etc.Acum cativa ani,nu-mi placea muzica,aproape o uram..mi se parea inutila,prea zgomotoasa si deranjatoare..
Dar mi-am schimbat parerea..cum asa?nu stiu,am inceput sa ascult din ce in ce mai multa muzica,de la pop,la dance..de la dance la house si acum rock si metal.Uneori mi se pare greu de crezut ca am ajuns asa...
Acum inteleg de ce unii fac totul ascultand muzica..muzica relaxeaza si alina suferinta chiar!
Fiecare cu muzica lui...Eu cum am spus mai sus,ascult rock,metal,goth si punk si atunci cand sunt suparata,fericita sau nu am nici o stare melodiile pe care le ascult ma fac sa ma simt mirifc!
Intradevar muzica,face multe.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu