duminică, 18 septembrie 2011

Retele de socializare.

Cu totii avem retelele noastre de socializare,cele mai populare fiind facebook-ul,youtube-ul,twitter,myspace si blogger(dupa parerea mea).Cele pe care le folosesc eu sunt:facebook,blogger,twitter si Stardoll.In trecut am folosit si Hi5-ul insa acum nu-l mai folosesc deoarece a devenit mult prea populat de oameni nesimtiti...
Facebook-ul nu l-am descoperit cu mult timp in urma,auzisem de el de multe ori insa am zis ca nu are rost sa-mi fac cont,dar dupa ceva timp m-am hotarat sa-mi fac.Si este o retea destul de buna,mi-am regasit colegi si amici multi.
Blogger,consider ca este o retea foarte buna,insa unii abuza de ea.Prin aceasta retea am reusit sa gasesc persoane interesante.
Twitter,este o retea pe care intru mai rar,nu tot timpul.Insa este foarte buna si prin intermediul ei aflu multe noutati interesante despre vedetele mele favorite.
Stardoll,este un joc online valabil pe toata planeta.Consider ca este un joc foarte super,interesant care m-a ajutat sa gasesc multe persoane din acelasi oras ca mine,ba chiar din acelasi cartier ca mine!
Youtube,este foarte super!aici poti gasi orice melodie.Mi-am creat si eu un cont,insa intru rar...
In lume sunt mii si mii de retele,insa consider ca nu are rost sa ne facem conturi asa de nebuni.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu