sâmbătă, 17 septembrie 2011

Primi mei blugi taiati!


Haha...si acum imi vine sa rad cu pofta cand imi amintesc..Defapt,nu s-a intamplat acum mult timp ci acum vreo 2-3 luni...Era o zi minunata de vara,defapt ca oricare alta...Decisem sa ies afara cu cativa dintre colegii mei la plimbare,sa mai povestim.Eu fiind o rockerita mi-am zis sa le arat si colegilor mei acest lucru, asa ca am cautat prin dulap un tricou asa mai rock..am gasit!Insa la capitolul blugi eram praf!Aveam blugi inchisi,deschisi insa nu aveam gen rock!
Ce era sa fac...imi iau una dintre perechile de blugi si ii gauresc,mi-am zis..Si am inceput sa ii tai de sus in jos cate un pic,am facut niste gauri asa mai mici..Dar mi-am facut curaj si am facut niste gauri de speriat!Insa mi-au placut mult,chiar foarte mult.
I-am aratat pantalonii tatalui meu si ca de obicei a spus o replica amuzanta "Cine ti-a impuscat blugii?".
Si acum ii mai am,si acum ii mai imbrac..Pe viitor poate voi gasi si in magazine insa parca mai super e sa ii faci cu mana ta!...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu